.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رياست در تهران، گزارش در مازندران !!
وي که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل مهم را در پایتخت بعهده گرفته ،در این ...
رياست در تهران، گزارش در مازندران !!

رئيس سازمان صنایع و معادن استان تهران که باز هم قصد حضور در انتخابات دوره هشتم مجلس از حوزه انتخابیه خود را دارد ، اخيرآ اقدام به انتشار ویژه نامه ای در روزنامه کیهان نموده و از سوی روابط عمومی سازمان صنایع و معادن این ویژه نامه ها در شهرهای قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار و کیاکلا (حوزه انتخابیه آینده خود) توزیع گسترده شده است.

عزت الله اکبری که از مسئولان ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در مازندران بوده است و اکنون با چرخش 180 درجه اي رئيس یک سازمان عریض و طویل و مهم را در پایتخت بعهده گرفته در این ویژه نامه توضیح نداده که عملکرد وی در استان تهران چه ارتباطی به مردم مازندران دارد ؟!!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اهورا اسلامی 6 شهريور 1386
لعنت به هر کسی که با حیثیت مردم در گذشته بازی کرد! ( ا) چپ سابق !! وبعد توبه کرده و راست شده ی سابق و بعد به توبه کردن افتادن در نزد مردم !!و بازمعلق بازی کردن در اردوگاه احمدی ن‍ژاد!!وقتی شهر هپل هپل !! باشد فردی مثل اکبری میشود نماینده ! بعد دکتر!!؟؟ و بعد هر چی اراده کند مردم یعنی بوق !مردم یعنی به وظیفه شان عمل کنند به افردي چون اکبری سواری بدهندو......
حمید محمدی 7 شهريور 1386
متاسفم از اینگونه نظرهایی که هیچ پایه و اساسی ندارد و دروغ کذب است
محمديان 7 شهريور 1386
اكبري سردار سازندگي قائمشهر و سوادكوه است .با اين مطالب خراب نمي شود و مردم منطقه اور ا دوست دارند و در انتخابات آينده معلوم خواهد شد.
نا شناس 7 شهريور 1386
اكبري اگر دور و بري هايش را مواظب باشد به نتيجه ميرسد. برخي از اطرافيانش در تمام دوران انتخابات باعث شكست او شدند.
محسني 7 شهريور 1386
براي اكبري نمايندگي مجلس نيامده و آن يكدوره هم زوركي با باطل كردن راي حاجيان وارد مجلس شد.
نا شناس 7 شهريور 1386
از سايت شمال نيوز كه بعنوان يك سايت منطقه اي عمل ميكند بعيد است كه اينطور مديران استاني كه انصافا عملكرد خوب و مثبت در خارج از استان دارند را تخريب ميكند .
بنده از بازديد كنندگان هميشگي سايت هستم و ارادت خاص به مديريت سايت آقاي .... دارم من احساس ميكنم پروژه اي براي تخريب اين افراد وجود دارد از شما بعيد است.
نا شناس 7 شهريور 1386
من خودم شاهد بودم در ايام تبليغات انتخابات رياست جمهوري تلاشي كه اكبري و مجموعه ستاد ايشان براي هاشمي داشتند چقدر زياد بوده و براي تخريب شخصيت احمدي نژاد دست به چه كارهاي ميزدند بعد از انتخاب احمدي نژاد به رياست جمهوري از انتصاب اكبر به سمت رئيس سازمان صنايع استان تهران خيلي تعجب كردم ."البته تعجب هم داره ......"
نا شناس 7 شهريور 1386
"ن والقلم و ما یسطرون " قسم به قلم و آنچه که مینویسد . من تا حال از خوانندگان این سایت بودم ولی دیگر نه ... تعجب میکنم از شما و کسانی که بخاطر جاه طلبی و دنیا دوستی آخرتتان را میفروشید . بترسید از خدا و روز حسابرسی که خیلی نزدیک است . کسی که از بچگی در خانواده ای محروم و فقیر بزرگ شده و رنج و بدبختی بسیار کشیده و از قبل انقلاب تا به حال شب و روز برای مردم مظلوم و رنج کشیده با جان و دل و بدون هیچ چشم داشتی خالصانه کار میکند و تابع محض ولایت وقیه و فردی مدیر و مدبر میباشد ... حالا باید اینطور بیرحمانه چهره ی اورا خراب کنیم ؟ "و یل لکل همزه لمزه"
نا شناس 7 شهريور 1386
این آقایی که نوشته کار تهران به مردم قائمشهر چه ربطی دارد باید بگویم که کار در هر پستی ودر هرجایی برای رضای خدا و مردم قابل ستودن و تشویق هست مگر تهران و قائمشهر جزو کشور ایران نیستند ؟ همین شماها بودید که باعث شدید ایشان رای نیاورد و تهران از این آقا استفاده کند
نا شناس 7 شهريور 1386
من که از دیدن و یزه نامه روزنامه کیهان خوشحال شدم . جای شکرش باقیست که وظیفه ی فراموش شده ی رسانه های استانی را یک روزنامه ی سراسری انجام میدهد - از قائمشهر
نا شناس 7 شهريور 1386
سلام . من در زمانی که اکبری کاندید بود و بعد نماینده شد دانش آموز دبیرستان بودم . من به احمدی نزاد رای ندادمد ولی یادم هست که شعارهای اکبری همان شعار های احمدی نزاد بود . پس چرخش 360 درجه ای بود نه 180 درجه ای .
نا شناس 7 شهريور 1386
من نمیدونم ما ایرانیها که دم از اسلام و مسلمانی میزنیم چرا اینقدر راحت به شخصیتها ی زحمت کش تهمت و افترا میزنیم ؟ اکبری تا آنجا که من میدانم همیشه میانه رو بود و هم چپ و هم راست با او مخالف بودند . کمی از خدا بترسید حتما از نظر تو مردم بوقند ولی از نظر اکبری و امثالهم مسولین خادمان مردم هستند . تازه مگر آنان که به هر دلیل به هاشمی رفسنجانی رای دادند نباید به مردم خدمت کنند ؟ نمیدانم والله ....
علي 7 شهريور 1386
بنده يكي از كارخانه داران مازندراني در استان تهران هستم ، اكبري صنايع تهران را متحول كرده است ، نمي دانم چرا بجاي استفاده از چنين پتانسيل مازندراني تخريب آن آغاز مي شود؟
نا شناس 7 شهريور 1386
من زیاد اهل سیاست نیستم ولی میخوام به سردبیر محترم بگم کمی از اصفهانی ها یاد بگیرید که هوای همدیگر را هر جا باشند دارند ولی متاسفانه مطبوعات و بعضی از ما مازندرانی ها به خراب کردن همدیگه و زیر آب زدن هم معروفیم . اون آقا هم اگه نمیداند برود تحقیق کند که دورهای که حاجیان رایش باطل شد آقای فقیه به مجلس رفت نه اکبری .و دیگر اینکه آقای احمدی نزاد رئیس جمهور هستند ودر ریاست جمهوری کار میکنند اردوگاه ندارند . آخه ....روزنامه جای انتقام گرفتن هست ؟ شما اگه....از جای دیگه که خودت میدونی ... چرا توی سایت چ ... مینویسی مگه از جون زن و بچه ات سیر شدی ؟ میخوای بیاییم توی دفترت .... کنیم ؟ این بار آخر باشه راجع به مراد ما چرت بنویسی میخوای فقط یکبار دیگه امتحان کن میبینی چه بلایی سر خودت و خانواده ات میاد . منافق از خدا بیخبر برو ... تو جمع کن ....... مگه اکبری ...... ؟ ......
محمد 7 شهريور 1386
سلام. علت به کار گیری عزت الله اکبری در دولت نهم با وجود علاقه این شخص به هاشمی ، سلامت و توان وی است، یعنی دولت نهم نیازمند خدمات این فرد و توانش بوده است، البته اکبری امسال به عنوان مدیر نمونه کشوری و استانی انتخاب شده است ، بهتر است بجای اظهار نظر های سطحی و سلیقه ای از توان این فرد برای احیای صنعت استان مازندران
استفاده کنیم ؟ بد بختی ما مازندرانی ها همین است< همان بهتر که تهران از وی استفاده کند
مهدی 7 شهريور 1386
بهتر است اظهار نظر ها دقیق صورت گیرد تا موجب تخریب مدیران توانمند نشود
محتسب مازندرانی 9 شهريور 1386
جناب مدیر مسئول عزیز:
حد به گردن داری و حد می زنی
گر یکی باید زنی صد می زنی
محتسب مازندرانی 9 شهريور 1386
باز هم جناب مدیر مسئول عزیز:
یک بیت شعر که باز بینی نمی خواهد.
اگر معنایش را برایتان بنویسم لابد می فرستید برای ویراستاری کل تا ویرایش بشود؟
بله؟
محتسب مازندرانی 9 شهريور 1386
دوستان عزسز
همینطور ما مازندرانیها زیر پای همدیگر را خالی کنیم آینده خوبی در انتظار ما خواهد بود چون همه جا نقل مجلس می شویم که اینها (مازندرانیها)خودشان را باور و قبول ندارند.
بجای اینکه مایع رشد همدیگر شویم می رویم زحمت می کشیم تا همدیگر را خراب کنیم.
خدا بداد ما برسد که توی این مملکت 2 چیز خیلی گران قیمت به حراج گذاشته می شودک
1- وقت مردم
2- آبروی مردم
نا شناس 9 شهريور 1386
آخه ....روزنامه جای انتقام گرفتن هست ؟ شما اگه....از جای دیگه که خودت میدونی ... چرا توی سایت چ ... مینویسی مگه از جون زن و بچه ات سیر شدی ؟ میخوای بیاییم توی دفترت .... کنیم ؟ این بار آخر باشه راجع به مراد ما چرت بنویسی میخوای فقط یکبار دیگه امتحان کن میبینی چه بلایی سر خودت و خانواده ات میاد . منافق از خدا بیخبر برو ... تو جمع کن ....... مگه اکبری ...... ؟ ......
نا شناس 9 شهريور 1386
مگر اين خبر چقدر ارزش داره كه اينقدر حساسيت زا شده معلومه كه اكبري خاطرخواه زيادي داره آقاي .... مدير سايت بايد حواسش جمع باشه از دست اين خاطر خواه ها.
البته خودمانيم من مدير شمال نيوز را ميشناسم ايشان بيدي نيستند كه با اين بادها بلرزند.

يك دلسوخته
نا شناس 14 شهريور 1386
خط ومشی این سایت برای همگان مشخص است لطفا سانسور نکنید
نا شناس 14 شهريور 1386
خط ومشی این سایت برای همگان مشخص است لطفا سانسور نکنید
ناشناس 14 شهريور 1386
اصلا فرض میکنیم اقای اکبری ادم بدی است ایا شما جنایت اقای رعیت را در قائمشهر ملاحضه نمیکنید من سوالم این است چرا کارخانه گونی بافی قائمشهر در حال ویران شدن ومدفون شدن است حال که این کارخانه را اقای اکبری نبسته است به دست پرتوان اقای رعیت بسته شده است ؟
توجیه در مورد خراب کردن این کارخانه توسط صاحب پشت پرده (رعیت) بسیار زیاد است که از طرف مردم قائم شهر غیر قابل قبول است
چرا جوان های ما در این شهر معتاد شدند ؟ شاید جواب این باشد که کارخانجات بسته شده است اما از طرفی نماینده شهر می توانست کارخانه بسته شده را با آوردن دستگاههای نو احیا کند و یا اینکه در نساجی تلار کارخانجات جدید با توجه به وجود دستکاههای خریداری شده توسط نمایندگان دوره پنجم که هنوز هم در گمرک خوابیده ایجاد شغل بکند.چرا کارکنان نساجی شماره 2 هنوز حقوق ماه اردیبهشت تا حالا را دریافت نکرده اند چرا نمایندگان شهر ما به حال این کارکنان شریف فکری نمیکنند؟ بطوریکه در یکی از جلساتی که کارکنان با نماینده شهر آقای رعیت داشتند و از او سوال کردند که چرا به دنبال احیای نساجی نیستی ایشان گفتند که اقای اکبری کارخانه را کشتند ومن در حال کفن کردن ودفن کردن ان هستم (راست هم می گوید به دلیل اینکه وقتی این همه زمین را خانه بسازد طبق براورد او وشورکا او در سال 1380 سودی معادل 920 میلیارد تومان نصیبشان مشود حال مردم بدانند چه ماری در استینشان پرورش داده اند)
حال درد دیگر در طرف سوادکوه عزیزمان وجود دارد"البرز مرکزی" که تا 8000 نفر در ان کار می کردند وبالاترین تولید را در زمان مدیریت اقای مهندس نبی الله حبیبی داشت که او هنوز هم در دل ان مردم جای دارد اما امروز ان کارخانه خصوصی شده و توسط نماینده شهر (رعیت به صورت پشت پرده ای ) پیمانکاریهایش به افرادی داده میشود که برای او در موقع انتخابات پول خرج کنند .
صحبت بسیار است انشائ الله در نوبتهای بعدی جنایت این جنایتکاران رابیشتر بازگو می کنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.